forklift Forklift forklift alim forklift satis forklift kiralama forklift servis ----------------------------------------------------------------------------------------------------- telefon dinleme casus telefon ortam dinleme ----------------------------------------------------------------------------------------------------- burun estetigi ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- telefon dinleme Casus telefon Sv:noen med gode erfaringer etter ryggavstiving? - Ryggforum
Velkommen, Gjest
Vennligst Logg inn eller Registrer deg.    Glemt passord?
noen med gode erfaringer etter ryggavstiving? (1 visning) (1) Gjest
Gå til bunnen Foretrukket: 0
EMNE: noen med gode erfaringer etter ryggavstiving?
Sv:noen med gode erfaringer etter ryggavstiving? 6 År, 5 Måneder siden  
Takker for lykkeønskninger dere, satser på at det går bra på CT. Vil også ønske Kjell til lykke på torsdag, blir spennende dette
Lykke til til deg også Ebbis, håper det går bra for deg
pernille (Bruker)
graphgraph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Lagret i loggen Lagret i loggen  

Siste endring: 09/11/2009 21:40 Av pernille.

Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.  
Hei, som nytt medlem pga rom kamerat med Kjell og uviten om at det fanntes en side som denne så skal det bli godt å få mere info. Jeg tok Avstivnings operasjon 09.11.09 så det er ganske nytt. Det er jo vondt å ømt ennå men håper jo at dette var det beste for meg. Skal prøve å bli flink til å være aktiv inne her å skrive litt om hvordan det går fremover. Hilsen Svein Arne
sagruer (Bruker)
Ny operert 09.11.09. Avstivningsoperasjon.
graphgraph
Kjønn: Mann Sted: Hønefoss Bursdag: 1977-06-24

Hei ja jeg kjenner meg godt igjen fra den første tiden etter operasjonen , jeg har også vært igjennom en avstivnings operasjon men det er riktignok 3 år siden. Ta det med ro den første tiden og ikke stress med noe, fortsatt god bedring.
Hilsen Henning
M28 (Bruker)
graphgraph

Takk for det Henning. Skal prøve å ta det med ro å gjøre alt riktig som Ortoped å Fysioterapeut har foreskrevet.
sagruer (Bruker)
graphgraph

I mitt tilfelle var ikke glidningen (spondylolistesen) på mer enn noen få millimeter og det ble sagt at jeg ved så liten glidning ikke ville ha noen plager i det hele tatt og at det var mange som hadde mye større spondylosistese enn meg som ikke trengte operasjon i det hele tatt. Men jeg fikk allikevel siden jeg hadde hatt store plager i 2 år før de i det hele tatt ville gjøre noe. Hadde da vært igjennom diverse treningsopplegg hos fysio og kysthospitalet i tillegg til akupunktur og mange undersøkelser på smerteklinikken ved riksen. Kan jeg spørre om du har hatt plagene lenge ?
M28 (Bruker)
graphgraph

Har gått ca 3 år nå før de opererte. Men har vært plaget med ryggen de siste 12 årene. Det værste er at har mistet venner for de ikke har skjønt hvorfor jeg ikke gadd å jobbe som de gjorde. Men håper jo at noen av de kanskje kommer tilbake når de skjønner at det var ganske alvorlig...
sagruer (Bruker)
graphgraph

Hei Svein Arne; ønsker deg lykke til med rehab.perioden!! Hvordan går det med romkameraten din da?

Selv om jeg er av den sosiale typen så merker jeg også at man "mister" en del når man ikke er så mobil som andre. Man velger ulike ferieformer, - og derav mister man feriefølge, man klarer ikke å følge opp ad kino, restauranter, revyer osv. Man blir fortere sliten enn "friske" folk, og selv om man prøver å henge med så godt man kan så går man kanskje tidligere hjem, trenger lengre tid å ta seg inn igjen når man først kommer seg ut osv.

Håper operasjonen gir det et "nytt" liv og at det sosiale livet tar seg opp!!

Hilsen Hilde
Hilde (Bruker)
graph
Kjønn: Kvinne

Hei dere, er en stund siden jeg har skrevet nå, burde vært flinkere, for er jo viktig at vi alle "deler" posetive og negative ting.
Jeg har det forstatt bra, kan ikke sammenligne de smertene jeg har nå i forhold til de jeg hadde føre operasjonen. Men skjønner jo at jeg aldri vil bli 100% som jeg var, også fordi jeg har leddgikt og bechterew ved siden av. Men jeg er storfornøyd, og merker stadig at jeg litt og litt blir bedre. Mest på at jeg ikke blir "straffet" så mye som jeg har blitt når jeg har gjort noe som trigger smertene.
Jeg har også vært heldig hittil, at jeg ikke har fått mere smerter oppover i ryggen, pga av avstivningen.

Ønsker dere lykke til dere som skal opereres, og god bedring til de som har blitt operert.

Vennlig hilsen Kyra
Kyra (Bruker)
graphgraph
Kjønn: Kvinne Bursdag: 1963-01-01

Hei skrev jo tidligere her om min avstivning og spondylosistese operasjon for 3 år siden. Er det flere som merker vær-forandringer på ryggen? Merker selv med en gang når det, blir og er dårlig vær som regn og vind, snø og kulde. Takknemmelig for svar Hilsen Henning
M28 (Bruker)
graphgraph

Jeg vet ærlig talt ikke, men fysioterapeuten min sier så... Dvs han merker det på meg og andre pasienter han har. Jeg merker at jeg på vinterstid er mye mer stiv i kroppen og trenger mer tid å "komme i gang", at jeg ikke liker å fryse. Og når kroppen er så stiv så føler en seg jo verre. Jeg tar meg ofte et varmt bad eller dusj, bare for å få en litt bedre velværefølelse. Men selve "hovedsmertene" er like året rundt, tror jeg
Hilde (Bruker)
graph
Kjønn: Kvinne

Gå til toppen